Enrolment options

A hallgatóknak fel kell készülniük a médiaszereplés sokféle helyzetére. Megragadjuk a lehetőséget az utolsó félévben, hogy az eddig tanultak alapján gyakoroljuk, hogyan érdemes szóban hatékonyan kommunikálni. A helyzetgyakorlatok, prezentációk a személyes márka kitalálását és felépítését szolgálják.

Közben rendszerezzük a szervezeti arculat és imázs gondozásának, valamint a munkáltatói márkaépítésnek a jó gyakorlatait – építkezve az eddigi public relations tanulmányainkra. Hogyan menedzseli egy cég, egy szervezet, egy márka, egy közszereplő imázsát a péeres a képességekhez és a kultúrához legjobban illeszkedő stratégia megtalálásával, a megfelelő taktikai eszköztár alkalmazásával? Esettanulmányok elemzése során áttekintjük, hogy az arculat megalkotásának és kommunikációjának, a márkaépítésnek, a hírnév gondozásának, az imázs alakításának milyen marketingkommunikációs, pr kommunikációs és kreatív megoldásai segíthetik majdani munkánkat. Ez eddigi félévekben részletesen nem vett taktikai eszköztárra összpontosítunk.

Guests cannot access this course. Please log in.